torstai 27. elokuuta 2015

Kun saa itse valita synttärilahjansa

Olen yllätysten ystävä. Rakastan yllätyksiä. Kaikki yllättävä ja ei niin tavallinen on minulle elämän ehto. En kestäisi elää parisuhteessa, missä kaikkeen tarvittaisiin viikon miettimisaika ja punnittaisiin eri mahdollisuuksia ja vaihtoehtoja. Elän hetkessä, ja toivon sitä välillä myös läheisiltäni. 

Aluksi olin ihan sitä mieltä, että on kiva, kun mies ostaa minulle synttäri- ja joululahjoja yllätyksenä. Parin vuoden jälkeen olin sitä mieltä, että annan vähän vinkkiä, mikä olisi kivaa ja tarpeellista. Tällä hetkellä mies kysyy suoraa mitä haluan tai tarvitsen, ja hän tekee hankinnat. Siihen järjestelyyn kaikki ovat tyytyväisiä. Kaikki kun ei vain ole luontaisia lahjojen ostajia.

Myös äitini kuuluu näihin lahjattomiin lahjanostajiin. Olemme jo aikaa sitten sopineet, että minä hankin ja hän rahoittaa. Tänä vuonna jätin lahjan hankinnan odottamaan sitä oikeaa hetkeä. Ensimmäiset roposet lahjasta laitoin tuulemaan heti synttäripäivänä, kun Sillanpään konsertista saapuessamme auton ikkunassa odotti sakkolappu. Legendaarista.

Loppuosan tuhlailua mietin pitkään ja hartaasti. Osan käytin sitten maanantaina tilaamiini koruihin. Ja eilen kiinnitin loput. Members.comissa on kamppiksessa Tiger of Swedenin laukkuja, ja jo viime kerralla tästä haaveilin, vaan ilman jäin. Nyt laitoin tilaukseen oman cluchin! Wuhuu, parhaat synttärit ikinä!

Tässä parasta on vielä riskitön sijoitus, jos meitä ei olekaan luotu yhteen, voin hyvillä mielin palauttaa laukun ja laittaa rahat johonkin muuhun. No hard feelings. 

Tästä lisää myöhemmin.

Thanks Mama!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti