keskiviikko 17. joulukuuta 2014

Joulukuun aleshoppailut part I

Jep, hienoista kiirettä pitää.
On koulua, työharjoittelua, päiväkotia, eskaria, joulujuhlaa, puurojuhlaa ja kirkkoa.
Helpottaa kohta, hoen kuin mantraa.
Sen voimalla mennään nyt.

Joulukuussa olen tehnyt muutaman hankinnan itselleni. Siis Lontoon ostosten lisäksi, niistä lisää myöhemmin. Joulukuiset alehankinnat löytyivät tällä kertaa Zalandosta. Mitäs muuta, kuin kesäkenkiä. Ja siis vielä kahdet. Kohtahan se kesä taas on, ja kyllä, olen valmis.


Tarina lähti siitä, kun kirpparilta löytyi täysin korkkaamattomat mokkaiset Vagabondin Leroc ballerinat muutamalla eurolla. Malli oli juuri sellainen, mitä olin etsinyt jo pitkän aikaa, väri ei ehkä kaikista lempparein. Mutta tottakai ostin.


 Ja sitten googletin vähän kotona, ja löysin sekä mustat että konjakin väriset alle puoleen hintaan. Nyt olen aika hyvin varautunut kesäkeleihin. Mutta kymmenen pistettä minulta Vagabondeille, sopii minun jalkaani kuin valettu, on kestäviä ja laadukkaita. Melko riskitön sijoitus siis.

Nyt kengät on pakattu takaisin kaappiin odottelemaan kesää, täällä odotellaan lunta!
Ihanaista keskiviikkoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti