torstai 21. marraskuuta 2013

Ensi talven toppaa

Ensilumi on satanut, ja mikä parasta, sitä sataa lisää! Se onkin hyvä syy vilauttaa ensi talven toppavalintoja. Koska hyvien alennusten sattuessa kohdalle, olen tehnyt jo pikku hiljaa hankintoja seuraavaan talveen. Nyt täytyy todeta, että olen hieman yllättynyt värimaailmasta, ja voi ollakin, että jotain muutoksia saattaa vielä tulla ennen käyttöä.

Ensi talvi on todennäköisesti erilainen siinä suhteessa, että pienimmät aloittavat päivähoidossa. Minulla ei ole minkäänlaista kosketusta päiväkotimaailmaan, enkä tiedä heidän vaatimuksiaan ja tarpeitaan. Setit tarvitaan kuitenkin sekä kotikäyttöön, että päiväkotiin.


Onnenmurusista tilasin pikkusiskolle Racoonin takin ja haalarin. Puoleen hintaan alekoodilla hinta oli sopiva ja kootkin sattuivat olemaan oikeat. Ihastuin haalariin heti kun sen näin, ja edelleen se miellyttään silmää. Toivottavasti samoin on myös ensi talvena. Crocsin ihanat talvisaappaat on vielä kuin tehty haalarin kanssa,


Takin väri on kaunis, minulle tulee mieleen lohenpunainen. Sivistyksessäni on paha aukko tässä kohtaa, en tiedä miksi kutsua tätä väriä. Kuitenkin, turkoosi sisäpuoli sopii väriin, mutta itse olisin valinnut jonkun hieman rauhallisemman sävyn. Tällä nyt mennään, koska kovin montaa minun silmää miellyttävää takkia en tämän talven mallistoista löytänyt.

Huippukivaa ja lumista torstaita!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti