sunnuntai 15. toukokuuta 2011

Jemma

Minä olen kyllä hamsteri pahinta laatua. Olen yleensä kauden tai kaksi edellä lasten vaateasioissa, ja ostan siis kaiken mahdollisen alesta ja myös kirppareilta mahdollisuuksien mukaan. Jemmalaatikoita on ainakin neljässä eri paikassa, ja joskus pääsee unohtumaan mitä sinne jemmaan on ostanut. Pitäisi inventoida vähän useammin niitä laatikoita.

Esimerkkinä tälle kesälle olin ostanut viime syksynä pojalle pelkkiä teepaitoja, enkä shortseja ollenkaan. Ja koska poika pissailee edelleen housuihinsa sata kertaa päivässä, housuja tarvitaan p a l j o n. Ennakointi on välillä siis lähes mahdotonta.

Tämän kevään aleista olen siis hankkinut lähinnä ensi kevääksi vaatetta. Viime viikolla Lindexillä oli jotain yksittäisiä tuotteita -70%, ja sieltä löysin tällaisia jemmaan.

Muumi collegehousuja poikaselle kerhoon. Muumiteepaita löytyi myös alesta jo aiemmin.


Farkkuhamoset tytöille.


Alekupongilla syksyyn pitkiä legginsejä vauvalle, nuo pitsipuntit on niin ihanat!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti