tiistai 19. helmikuuta 2013

Alevinkki

Kaikki mitä olen -blogista löysin alennuskoodin Brandokselle, yli 70€ ostoksesta 20€ alennusta koodilla HAHY7Y. Brandokselta saa myös ostohyvitystä 3,50% ostoksesta, joten sitä käyttäessä alennus on vielä parempi. Linkistä päsee rekisteröitymään, ja saa tililleen viiden euron alkusaldon.

Tilasin Vagabondin nahkatennarit itselleni, olin niitä jo parissa kaupassa sovitellut, mutta koko 42 ei ole toistaiseksi tullut vastaan missään. Nyt sain oikeankokoiset tossut kevääksi.

Luistavaa tiistaita!

4 kommenttia:

  1. Oi, noi kengät on superihanat <3 Itsekin ostin pari viikkoa sitten nämä kevääksi, mutta vaaleampana. Arvoin pitkään ruskean ja beigen välillä. Mun mielestä vielä kivemman näköiset jalassa kuin hyllyssä tai kuvassa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuvassa nämä eivät todellakaan pääse oikeuksiinsa, onneksi kävin näitä kaupassa sovittelemassa. Kuvan perusteella en olisi ostanut.
      Olen sen verran hätäinen lähtijä, että tällaiset jalkaan vedettävät mutta siistit kengät ovat minulle kuin tehty!

      Poista
  2. Saako kysyä mikä sinun jalan pituus on? Onko nuo kengät mielestäsi isoa/pientä/kokoaan vastaavat? Täällä yksi isojalkainen haaveilee kivoista knegistä kevääksi :)-minna-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei, kiva kun kommentoit!
      Jalkani pituus on n.26,5cm, ja otin koon 42. Ongelmia tuli siinä, että kengät olivatkin eri kokoa, toinen 42 ja toinen 41. Mielestäni nämä ovat ehkä hitusen reilumpaa kokoa kuin vastaavat ballerinat, sillä niistä minulla on noi 42 koko, joka on tosi hyvä.
      Näistä olisi kuitenkin minulle koko 41 parempi, mutta saa nähdä saanko mitään, kun toistaiseksi kengät on loppuunmyyty. Toivottavasti saan vaihdettua epäparini oikeaan.

      Poista