perjantai 23. syyskuuta 2011

Perjantai

Perjantai on ihan viikon paras päivä. Tästä alkaa ihana viikonloppu ja perheen yhteinen aika. Minulla alkaa perjantai aina samalla kaavalla. Alan varmaan tulemaan vanhaksi, koska olen alkanut rakastamaan rutiineja.

Viikonloppu alkaa siis jokseenkin näin: ensin aamulla lapset kerhoilemaan, sitten pyykkien lajittelu ja kone pyörimään. Aamukahvi ja aamiainen, jonka jälkeen alkaa puolentoistatunnin siivousrupeama. Siivouksen jälkeen haen lapset ja voin todeta että, tervetuloa viikonloppu, valmiina ollaan!

Viikon kirppissaldon ajattelin vielä vilauttaa, kun olen taas pitkästä aikaa löytänyt mukavia juttuja.


Ralph Laurenin suloinen villahame, jossa 19% kaninkarvaa, Meandi pilvimekko, Hennesin villakangasshortsit ja pikkusiskolle samanlaiset Crocsit kuin isolla siskolla. Kaikki yhteensä alle uusien Crocsien hinnan.

Nyt valmistautumaan mukavaan viikonloppuun!

6 kommenttia:

  1. Ihanaa kuulla toisten arjesta ja varsinkin perjantairutiineista!
    Kuulostaa mukavalta :)

    ps. Söpöjä löytöjä kirppikseltä.
    Miksen minä ikinä löydä mitään.. ;)

    VastaaPoista
  2. Mulla ei ole - never - viikonloppu vapaata... oikeastaan se on oma valinta... näin milli saa olla kotona 4 päivää viikosta :)

    Ihania kirppis löytöjä :) miks täällä ei ole koskaan kirppiksellä mitään muuta kun ylihinnoilteltuja likaisia/rikkinäisiä vaatteita :(

    VastaaPoista
  3. Kuulostaa tutulta, rutiinit rules!
    Hienoja löytöjä olet tehnyt.
    Mukavaa viikonloppua.
    -MAM-

    VastaaPoista
  4. Tarttuvan hyväntuulinen olet.Hyvää viikonloppua teille;)

    VastaaPoista
  5. Piia, todellakin muiden arjesta on kiva lukea, omasta on paljon vaikeampi kertoa :)

    Jessica, nautin näistä viikonlopuista nyt kun voin. Tulevaisuudessa olen suunnitellut, että lapset saaat olla kotona viikot minun kanssa ja viikonloput olisin töissä kun mies on kotona.

    -MAM-, rutiinit on parasta! Varsinkin kun on enemmän kuin yksi lapsi, se helpottaa kummasti kaikkien elämää.

    VastaaPoista
  6. Perhonen korvanlehdellä, kiitos! Mukavaa viikonloppua teillekin!

    VastaaPoista